"In u primu trimestre, di fronte à l'ambiente internaziunale severu è cumplessu è a riforma domestica ardua, i travaglii di sviluppu è stabilizazione, tutte e regioni è dipartimenti anu implementatu seriamente e decisioni è i piani fatti da u Cumitatu Centrale CPC è u Cunsigliu di Statu, aderite à u principiu di "stamentu cum'è u primu passu" è "cercà u prugressu in mezu à a stabilità", implementatu u novu cuncettu di sviluppu in una manera cumpleta, precisa è cumpleta, accelerà a custruzzione di un novu mudellu di sviluppu, hà fattu sforzi per prumove u sviluppu di alta qualità. , megliu coordinated u domesticu è internaziunale dui situazioni generale, megliu integrata a prevenzione è u cuntrollu di epidemie è u sviluppu ecunomicu è suciale, megliu integratu di sviluppu è di sicurità, è hà evidenziatu l'impurtanza di stabilizing è stabilizing l'ecunumia Better integrazione prevenzione epidemie è cuntrollu è ecunomica è u sviluppu suciale, integrendu megliu u sviluppu è a sicurità, è mette in risaltu u travagliu di stabilizà a crescita, l'impieghi è i prezzi; A prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie hà fattu una transizione più rapida è più liscia, a produzzione è a dumanda si sò stabilizzate è rimbalzate, l'impieghi è i prezzi sò stati generalmente stabili, i redditi di e persone anu cuntinuatu à aumentà, l'aspettattivi di u mercatu anu migliuratu notevolmente, è l'ecunumia hà fattu un bon principiu per u so funziunamentu." Fu Linghui, portavoce di l'Uffiziu Naziunale di Statistiche (NBS) è direttore di u Dipartimentu di Statistiche Comprehensive nantu à l'Ecunumia Naziunale, hà dettu in una cunferenza di stampa nantu à u funziunamentu di l'ecunumia naziunale in u primu trimestre tenutu da u Cunsigliu di Statu. Uffiziu di l'infurmazione u 18 d'aprile.
U 18 d'aprile, l'Uffiziu di l'Informazione di u Cunsigliu di Statu hà tenutu una cunferenza di stampa in Pechino, in a quale Fu Linghui, portavoce di l'Uffiziu Naziunale di Statistiche è direttore di u Dipartimentu di Statistiche di l'Ecunumia Naziunale Comprehensiva, hà introduttu l'operazione di l'ecunumia naziunale in u primu trimestre. di 2023 è hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti.
L'estimazioni preliminari mostranu chì u PIB per u primu trimestre era di 284 997 000 000 yuan, un incrementu annu di 4,5% à prezzi custanti, è un aumentu di ringgit di 2,2% annantu à u quartu trimestre di l'annu precedente. In quantu à l'industrii, u valore aghjuntu di l'industria primaria era RMB 11575 billion, up 3.7% year-on-year; u valore aghjuntu di l'industria secundaria era RMB 10794.7 billion, up 3.3%; è u valore aghjuntu di l'industria terziaria era RMB 165475 billion, up 5.4%.
U primu quartu di l'industria rializeghja una crescita stabile
"U primu quartu di l'industria hà realizatu una crescita stabile. Dapoi u principiu di questu annu, cù a prevenzione epidemica è u cuntrollu di a transizione più veloce è stabile, e pulitiche di crescita stabile cuntinueghjanu à vede risultati, a dumanda di u mercatu si riscalda, a catena di supply chain industriale per accelerà. a ripresa di a produzzione industriale hà vistu parechji cambiamenti pusitivi ". Fu Linghui hà dettu chì in u primu trimestre, u valore industriale naziunale aghjuntu sopra a dimensione designata aumentatu da 3,0% annu à l'annu, acceleratu da 0,3 punti percentuali cumparatu cù u quartu trimestre di l'annu precedente. In trè categurie maiò, u valore aghjuntu di l'industria minera hè cresciutu di 3,2%, l'industria di fabricazione hè cresciutu di 2,9%, è l'industria di l'electricità, u calore, u gasu è l'acqua, a produzzione è l'approvvigionamentu hè cresciutu da 3,3%. U valore aghjuntu di l'industria di a fabricazione di l'equipaggiu hè cresciutu di 4,3%, accelerà da 2,5 punti percentuali da ghjennaghju à ferraghju. Ci sò principalmente e seguenti caratteristiche:
Prima, a maiò parte di l'industria mantene a crescita. In u primu trimestre, di i 41 settori industriali maiò, 23 settori mantenenu una crescita annu, cù una crescita di più di 50%. In cunfrontu cù u quartu trimestre di l'annu passatu, u tassu di crescita di valore aghjuntu di 20 industrii hà rimbalzatu.
In siconda, l'industria di a fabricazione di l'equipaggiu ghjoca un rolu di supportu evidenti. Cume a tendenza di l'aghjurnamentu industriale di a Cina si rinforza, a capacità è u livellu di a fabricazione di l'equipaggiu sò aghjurnati, è a produzzione mantene una crescita più rapida. In u primu trimestre, u valore aghjuntu di l'industria di a fabricazione di l'equipaggiu hà crisciutu da 4,3% annu, 1,3 punti percentuali più altu ch'è quellu di l'industria pianificata, è a so cuntribuzione à a crescita di l'industrii sopra a dimensione designata hà righjuntu 42,5%. À mezu à elli, machini elettricu, ferrovie è navi è altre industrii valuru aghjuntu cresce da 15,1%, 9,3%.
In terzu, u settore di a fabricazione di materie prime hà crisciutu à un ritmu più veloce. Cù a ripresa stabile di l'ecunumia, a crescita constante di l'investimentu hà rinfurzatu l'impetu di l'industria di a materia prima, è a pruduzzione ligata hà mantinutu una crescita più veloce. In u primu trimestre, u valore aghjuntu di a fabricazione di materie prime hà aumentatu da 4,7% annu à l'annu, 1,7 punti percentuali più altu di quellu di l'industria formale. Frà elli, l'industria di fusione è di laminazione di metalli ferrosi è l'industria di fusione è di laminazione di metalli non ferrosi anu cresciutu rispettivamente da 5,9% è 6,9%. Da u puntu di vista di u produttu, in u primu trimestre, azzaru, dece pruduzzioni di metalli non-ferrous cresce da 5,8%, 9%.
Quartu, a pruduzzione di picculi è micro-imprese hà migliuratu. In u primu trimestre, u valore aghjuntu di e piccule è micro imprese sopra a dimensione designata hè cresciutu di 3,1% annu à l'annu, più veloce di a crescita di tutte l'imprese industriali sopra a dimensione designata. L'inchiesta di questionariu mostra chì e imprese chjuche è micro-industriali sottu à u regulamentu di l'Indice di Prosperità chì in u quartu trimestre di l'annu passatu, un incrementu di punti percentuali 1,7, e cundizioni di produzzione è di cummerciale di boni imprese cuntavanu 1,2 punti percentuali.
"In più, l'aspettattivi di l'affari sò in generale boni, u PMI di l'industria di fabricazione hè stata in u intervallu di prospettive per trè mesi consecutivi, i prudutti verdi cum'è i veiculi di l'energia nova è e cellule solari anu mantinutu a crescita di doppia cifra, è a trasfurmazioni di l'inverdimentu industriale. hà cuntinuatu, però, duvemu ancu vede chì l'ambiente internaziunale ferma cumplessu è severu, ci hè incertezza in a crescita di a dumanda esterna, i limiti di a dumanda di u mercatu domesticu sò sempre, u prezzu di i prudutti industriali hè sempre in calata, è l'efficienza di l'imprese. hè affruntatu assai difficultà ". Fu Linghui hà dettu chì in a prossima tappa, duvemu implementà diverse pulitiche è iniziative per stabilizà a crescita, fucalizza nantu à l'espansione di a dumanda domestica, approfondisce a riforma strutturale di l'offerta, riformate vigorosamente è aghjurnà l'industrii tradiziunali, cultivà è cresce novi industrii, prumove un più altu. livellu di equilibriu dinamica trà l'offerta è a dumanda, è prumove u sviluppu sanu di l'industria.
U cummerciu esteru di a Cina hè resistente è dinamica
Sicondu i dati publicati recentemente da l'Amministrazione Generale di Dogana, in termini di dollari americani, u valore di l'esportazione in marzu hà aumentatu da 14,8% annu à l'annu, cù a crescita accelerata da 21,6 punti percentuali cumparatu cù quella di ghjennaghju-febbraiu. , turnendu pusitivu per a prima volta da uttrovi di l'annu passatu; l'impurtazioni sò diminuite da 1,4% annu à l'annu, cù u tassu di decadenza ristrettu da 8,8 punti percentuali cumparatu cù quellu di ghjennaghju-ferraghju, è u surplus cummerciale realizatu in marzu era 88,19 miliardi USD. u funziunamentu di l'espurtazioni in marzu era assai megliu di l'espertu, mentre chì l'impurtazioni eranu ligeramente più debuli di l'espertu. Questu momentu forte hè sustenibile?
"Dapoi u principiu di questu annu, l'impurtazioni è l'espurtazioni di a Cina anu cuntinuatu à crescenu nantu à a basa di l'altu base di l'annu passatu, chì ùn hè micca faciule. In u primu trimestre, u valore tutale di l'impurtazioni è l'espurtazioni di merchenzie criscinu da 4,8% annu- annantu à l'annu, di quale l'espurtazioni anu cresciutu da 8,4%, mantenendu una crescita relativamente veloce Ùn hè micca faciule d'ottene un tali crescita quandu l'ecunumia mundiale rallenta è l'incertezze esterne sò alte. Fu Linghui hà dettu.
Fu Linghui hà dettu chì in a tappa dopu, a crescita di l'impurtazione è di l'esportazione di a China hè affruntata da una certa pressione, chì si manifesta principalmente in i seguenti: Prima, u crescita ecunomica mundiale hè debule. Sicondu a previsione di u Fondu Monetariu Internaziunale, l'ecunumia glubale hè prevista per cresce da 2.8% in 2023, chì hè significativamente più bassu di u tassu di crescita di l'annu passatu. Sicondu l'ultime previsioni di l'OMC, u voluminu di u cummerciu mundiale di merchenzie cresce da 1,7% in 2023, chì hè significativamente più bassu di l'annu passatu. Siconda, ci hè una più grande incertezza esterna. Dapoi u principiu di questu annu, i livelli di inflazione in i Stati Uniti è in l'Europa sò stati relativamente alti, e pulitiche monetarie sò state strette continuamente, è l'esposizione recente di crisi di liquidità in certi banche in i Stati Uniti è in Europa hà aggravatu l'instabilità di l'operazioni ecunomiche. . À u listessu tempu, i risichi geopolitichi restanu, è l'ascesa di l'unilateralismu è u prutezzione hà aggravatu l'instabilità è l'incertezza in u cummerciu mundiale è l'ecunumia.
"Malgradu i pressioni è e sfide, u cummerciu esteru di a Cina hè carattarizatu da una forte resilienza è vitalità, è cù a funzione di diverse pulitiche per stabilizzà u cummerciu esteru, u paese hè previstu di ottene u scopu di prumove a stabilità è di migliurà a qualità in tuttu l'annu". Sicondu Fu Linghui, prima di tuttu, u sistema industriale di a Cina hè relativamente cumpletu è a so capacità di furnimentu di u mercatu hè relativamente forte, cusì hè capaci di adattà à i cambiamenti in u mercatu di a dumanda straniera. Siconda, a Cina insiste à espansione u cummerciu esteru è l'apertura à u mondu esternu, espansione continuamente u spaziu per u cummerciu esteru. In u primu trimestre, l'importazione è l'esportazione di a Cina à i paesi longu u "Belt and Road" anu aumentatu da 16,8%, mentre chì à l'altri paesi membri di RCEP hè aumentatu da 7,3%, di quale l'esportazione hè aumentata da 20,2%.
In terzu, a crescita di a nova energia dinamica in u cummerciu esteru di a Cina hà gradualmente dimustratu u so rolu à sustene a crescita di u cummerciu esteru. Ricertamenti, l'Amministrazione Generale di e Dogane hà dettu ancu in a liberazione chì in u primu trimestre, l'esportazioni di veiculi di passageri elettrici, batterie di lithium è batterie solari sò cresciute da 66,9%, è a crescita di e-commerce transfruntiera è altre forme novi di stranieri. u cummerciu era ancu relativamente veloce.
"Da un puntu di vista cumpleta, u prossimu stadiu di stabilizzà e pulitiche di cumerciu straneru hà da cuntinuà à mustrà i risultati, chì hè favurèvule à a realizazione di u cummerciu esteru in tuttu l'annu per prumove a stabilità è migliurà a qualità di u scopu". Fu Linghui hà dettu.
A crescita economica annuale hè prevista per ripiglià gradualmente
"Dapoi u principiu di questu annu, l'ecunumia di a Cina in generale hè stata ricuperata, cù i principali indicatori stabilizzanti è rimbalzati, a vitalità di i pruprietarii di l'imprese chì aumentanu, è l'aspettattivi di u mercatu migliuranu significativamente, ponendu una basa megliu per ottene l'ugettivi di sviluppu previsti per tuttu l'annu. ." disse Fu Linghui. Fu Linghui hà dettu.
Sicondu Fu Linghui, da a tappa dopu, u putere endogenu di u crescita ecunomica di a Cina hè gradualmente crescente, è e pulitiche macro sò travagliendu in modu efficace, cusì l'operazione ecunomica hè prevista per migliurà in tuttu. In cunsiderà chì a figura di basa per u sicondu trimestre di l'annu passatu era relativamente bassu per l'impattu di l'epidemie, u tassu di crescita ecunomica in u sicondu trimestre di questu annu pò esse significativamente più veloce di quellu di u primu trimestre. In u terzu è u quartu trimestre, cum'è a figura di basa s'arrizza, u ritmu di crescita falà da quellu di u sicondu trimestre. Se a figura di basa ùn hè micca presa in contu, u crescita ecunomica per l'annu in generale hè previstu per vede una ripresa graduali. I fatturi principali di sustegnu sò i seguenti:
Prima, l'effettu pulling di u cunsumu cresce gradualmente. Dapoi l'iniziu di questu annu, u cunsumu hè stata in un risultu chjaru, è u so impetu à u crescita ecunomica hè aumentatu. U tassu di cuntribuzione di u cunsumu finali à a crescita ecunomica hè più altu ch'è quellu di l'annu passatu; cù a migliione di a situazione di l'impieghi, a prumuzione di e pulitiche di cunsumu, è l'aumentu di u numeru di scenarii di cunsumu, a capacità di cunsumu di i residenti è a vuluntà di cunsumu sò previsti. À u listessu tempu, espansionemu attivamente u cunsumu in grossu di novi veiculi d'energia è di l'apparecchi domestici verdi è intelligenti, prumove l'integrazione di u cunsumu in linea è offline, sviluppendu novi forme è modi di cunsumu, è accelerà a valurizazione di a qualità è l'espansione di u mercatu campagnolu, chì sò tutti favurevuli à a crescita sustinuta di u cunsumu è à guidà a crescita ecunomica.
Siconda, a crescita di l'investimentu stabile hè prevista per continuà. Dapoi u principiu di questu annu, diverse regioni anu prumuvutu attivamente l'iniziu di a custruzzione di grandi prughjetti, è l'investimentu hà mantinutu una crescita stabile in generale. In u primu trimestre, l'investimentu di l'assi fissi hè cresciutu da 5,1%. In a tappa dopu, cù a trasfurmazioni è l'aghjurnamentu di l'industrii tradiziunali, u sviluppu innovativu di novi industrii hà da cuntinuà, è u sustegnu à l'ecunumia reale aumenterà, chì serà favurèvule à a crescita di l'investimentu. In u primu trimestre, l'investimentu in u settore di a fabricazione hè cresciutu da 7%, più veloce di a crescita di l'investimentu generale. À mezu à elli, l'investimentu in a fabricazione high-tech hà crisciutu da 15,2%. L'investimentu in l'infrastruttura hè cresciutu à un ritmu più veloce. Dapoi u principiu di questu annu, diverse regioni anu prumuvutu attivamente a custruzzione di l'infrastruttura, è l'effetti sò gradualmente vistu. In u primu trimestre, l'investimentu in infrastrutture aumentò da 8.8% annu à l'annu, aumentendu u momentu per u sviluppu sustinutu.
In terzu, a trasfurmazioni industriali è l'aghjurnamentu anu purtatu più impetu. Cina hà prufondamente implementatu a strategia di sviluppu guidata da l'innuvazione, rinfurzatu a so forza strategica scientifica è tecnologica, è hà prumuvutu l'aghjurnamentu è u sviluppu industriale, cù u rapidu sviluppu di e rete 5G, l'infurmazioni, l'intelligenza artificiale è altre tecnulugia, è ancu l'emergenza di novi industrii. ; u valore aghjuntu di l'industria di a fabricazione di l'equipaggiu hè cresciutu di 4,3% in u primu trimestre, è l'intensità tecnologica di l'industria hè stata in crescita. À u listessu tempu, u ritmu di trasfurmazioni di l'energia verde è bassu di carbonu hà acceleratu, a dumanda di novi prudutti hè stata allargata, è l'industrii tradiziunali anu aumentatu in a cunservazione di l'energia, a riduzione di u cunsumu è a riforma, è l'effettu di guida hè ancu rinfurzatu. . In u primu trimestre, a pruduzzione di l'automobile di l'energia nova è e cellule solari hà mantinutu una crescita rapida. U sviluppu high-end, intelligente è verde di l'industrii darà un novu impetu à u sviluppu ecunomicu di a Cina.
Quartu, e pulitiche macroeconomiche anu cuntinuatu à vede risultati. Dapoi u principiu di questu annu, tutte e regioni è i dipartimenti anu seguitu u spiritu di a Cunferenza di u travagliu ecunomicu cintrali è u rapportu di travagliu di u Guvernu per implementà u pianu, è a pulitica fiscale positiva hè stata rinfurzata per rinfurzà l'efficacità di a pulitica monetaria prudente. hè precisu è putente, chì mette in risaltu u travagliu di crescita stabile, impiegu stabile è prezzi stabile, è l'effettu di a pulitica hè stata constantemente apparente, è l'operazione ecunomica in u primu trimestre hà stabilizatu è rimbursatu.
"In a tappa dopu, cù e decisioni di u Cumitatu Centrale di u Partitu è u Cunsigliu di Statu è i piani di implementà ulteriormente i dettagli, l'effettu di a pulitica serà più apparente, l'impulsu di u sviluppu ecunomicu di a Cina hà da cuntinuà à rinfurzà, è prumove l'operazione ecunomica di a risturazione. di u bonu". Fu Linghui hà dettu.
Postu tempu: Apr-23-2023